Program LOT Partnerzy - Warunki i zasady przyznawania nagrody Last minute upgrade
1. Liczba Punktów wymagana do uzyskania nagrody w postaci podwyższenia klasy podróży zależy od klas rezerwacyjnych, w jakich wystawiony jest zakupiony bilet.
2. Zlecenie na podwyższenie klasy podróży (MCO) może być wystawione wyłącznie do biletu płatnego wystawionego na operacyjne, międzynarodowe połączenia LOT-u na następujące numery rejsów:
♦ LO 001 - LO 2999
♦ LO 3000 - LO 3999
3. Zamówienie na podwyższenie klasy podróży (MCO) jest ważne w okresie ważności biletu nagrodowego zamówionego za pośrednictwem programu LOT Partnerzy.
4. Pasażer podróżujący na bilecie nagrodowym z zamówieniem na podwyższenie podróży (MCO) ma prawo do wszystkich przywilejów przewidzianych dla klasy podróży wcześniej wystawionego biletu, w tym do limitu bagażu i posiłków.
5. Nie pobiera się żadnych dodatkowych opłat za wydanie nagrody Last minute upgrade.
6. Nagroda Last minute upgrade obejmuje wyłącznie bilet w jedną stronę na trasach z i do Polski. Upgrade w obie strony wymaga dwóch oddzielnych nagród.
7. Nagroda Last minute upgrade może zostać przyznana z następujących klas: X (upgrade do LOT Premium Economy Class lub LOT Business Class) i J (upgrade do LOT Business Class)
8. Nagroda Last minute upgrade może zostać zamówiona nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 24 godziny przed pierwotnie planowanym odlotem. Jeśli upgrade dotyczy lotów w sobotę, niedzielę i poniedziałek, stosuje się następujące zasady wyjątku weekendowego:
- dla lotów w sobotę i niedzielę zamówienie na upgrade musi zostać złożone w czwartek
- dla lotów w poniedziałek zamówienie na upgrade musi zostać złożone w czwartek (cały dzień) i w piątek do godziny 12:00
9. Uczestnik Programu zamawia nagrodę Last minute upgrade wypełniając formularz na stronie internetowej Programu.
10. Nagrodę za podwyższenie klasy podróży można zwrócić wyłącznie razem ze zwrotem biletu nagrodowego. Aby zwrócić nagrodę, skontaktuj się z Centrum Obsługi Programu. Za zwrot nagrody nie pobierane są żadne dodatkowe opłaty. Zwrot musi zostać zgłoszony nie później niż 24 godziny przed pierwotnie planowanym odlotem. W przypadku lotów odlatujących w soboty i niedziele, gdy Centrum Obsługi Programu jest zamknięte, zwrot musi zostać zgłoszony bezpośrednio na infolinii Polskich Linii Lotniczych LOT w celu usunięcia segmentów podróży. Następnie w poniedziałek należy skontaktować się z Centrum Obsługi Programu w celu anulowania nagrody.
11. Nie można zmienić daty, chyba że pierwotnie zaplanowany rejs zostanie zmieniony lub odwołany.
12. Realizacja nagrody za podwyższenie klasy podróży nie jest gwarantowana i zależy od dostępności miejsc i oczekiwań sprzedażowych.